måndag, februari 28, 2011

Kalas


Igår hade vi barnkalas för Smilla. Hälften av barnen var sjuka eller bortresta eftersom det är sportlov nu. Men.. eftersom jag och Mange vill att hon ska ha ett toppenkalas så hyrde vi in en trollkarl! Så Dozzie kom och underhöll barnen i en timme. Det var så kul! Alla barn och vuxna skrattade och hade så roligt!

Smilla hade 4 kompisar på kalas och vi var 7 vuxna, alla blev lika lurade av trollkarlen DOZZIE.

Idag börjar sportlovet för barnen och vi ska bara vara lediga och ha det bra. Skönt!

Om ni undrar något om mig eller mina barn om vad jag skriver i bloggen.. Jag vet att jag ibland skriver lite kryptiskt.. men RING eller kom på en fika och fråga MIG om vad jag menar så ska jag berätta. Jag har inga hemligheter för någon så jag berättar gärna vad som händer eller vad jag menar.. MEN fråga MIG själv så slipper det gå rykten, bli fel och ingen blir sårad :))

Ha en skön måndag nu och hyr en trollkarl på erat barnkalas nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar